Birgitte Flindt

Ved Gl. Estrup Rideklub tilbyder vi dressurundervisning ved Nina Persson og Birgitte Flindt.

Nina Persson

Nina har arbejdet som staldchef ved svensk GP-rytter i 2 år. Derefter flyttede Nina til Danmark hvor hun fik arbejde på Søholt ude på Djursland ved den kendte danske rytter Hasse Hoffmann. Nina var ansat ved Hasse Hoffmann i 3 år og begyndte også i denne tid at undervise på Gl. Estrup Rideklub. Efter 3 år ved Hasse Hoffmann flyttede Nina tilbage til Sverige og blev ansat ved den svenske landsholdsrytter Minna Telde. Ved Minna Telde var Nina ansat som ansvarlig for uddannelse af de unge heste.

Nina har uddannet heste op til Intermediare, og selv startet op til Prix St George.

Nina har igennem årene undervist mange forskellige typer af ekvipager, alt fra juniorryttere fra Rusland til beridere fra Brasilien. Nina har også selv modtaget undervisning i “at undervise” fra Hasse Hoffmann.

Nina underviser på Gl. Estrup Rideklub tirsdage.

Priser på undervisning

300 kr./30 min.

250 kr./30 min. ved “faste tider”

Kontakt Nina for nærmere informationer omkring undervisning og heste i ridning på:

nina_s_persson@hotmail.com

Nina Persson på Caramia.
Nina Persson på Terra.

Birgitte Flindt

Birgitte har stor erfaring i at undervise endog meget små børn, helt ned til knap 3 års alderen.
Og hendes til dato ældste nybegynder startede i en alder af 71 år.
Birgitte har ligeledes undervist folk med forskellige handicaps. Hun har stor og rigtig god erfaring med at hjælpe halvsidelammede mennesker (typisk som følge af hjerneblødning eller blodprop i hjernen) med at finde midtlinie-følelsen og genvinde balancen igen.
Hun er rigtig god til at tilrettelægge undervisningen af børn således at indlæringen foregår via leg.
Birgittes erfaring viser, at nybegyndere og børn har stor glæde af at starte på hold af 1/2 times varighed.
Det er så individuelt, hvornår man synes, det er formålstjenligt at ændre det til en hel times undervisning.

1/2 time undervisning ved Birgitte = 150 kr. pr. gang.

Når du kommer udefra …

Hvis du kommer kørende udefra og skal modtage undervisning på Gl. Estrup Rideklub, skal du være medlem af Gl. Estrup Rideklub og betale facilitetskort.
Dette kan du læse mere om her.